Ultima actualizare:12:50:01 PM GMT

Flux RSS
Locatie: Noutati Noutati din Buftea Precizari Ion Stoica
Banner

Precizari Ion Stoica

Precizari vis-a-vis de urmatorul comentariul aparut de curand pe acest site:

"a) toate lucrarile efectuate in orasul nostru pana azi sunt rodul incontestabil al proectelor DOMNULUI PRIMAR CONSTANTIN BALALAU,
care A LASAT MOSTENIRE PROIECTE finantate din fonduri europene!
b) actualii edili, fara a explica, au renuntat la 2 proiecte ABSOLUT NECESARE dezvoltarii in continuare a orasului.
c) prin incredintare directa FARA LICITATIE s-au facut lucrari in Primarie (unele bune, altele gen 'inchisoare') si nimeni nu zice nimic
d) In Bucoveni TREBUIA INCEPUTA CANALIZAREA atat de necesara,dar..........LASA! SE POATE SI ASA!"

1. Au fost 2 proiecte Phare pe care le-am mostenit, unul cu reteaua de apa, pe care l-am pierdut din cauza unor greseli de proiectare si al doilea inchiderea gropii de gunoi, pe care l-am finalizat. La primul proiect, sa va explice cei care va informeaza trunchiat, cum s-a proiectat si de catre cine? Daca nu va spun eu... (de morti numai de bine). Alte proiecte nu au mai existat, dar in momentul de fata avem 8 proiecte depuse si mai urmeaza sa depunem inca 5 proiecte.

2. Nu am renuntat la nici un proiect.

3. Afirmatia este foarte grava si va trebui sa si dovediti, am fost verificati de CURTEA DE CONTURI, acum o luna s-a terminat controlul, in cazul in care nu ati fost informati la sedintele voastre corect, va pot pune la dispozitie raportul final.

4. Stiti foarte bine ca exista un contract de concesiune pe apa si canal, de care sunt total nemultumit, atat eu cit si cetatenii. Nu am cunostinta ca trebuia sa inceapa introducerea canalului in Bucoveni, poate stiti voi la partid, dar nu voi CONDUCETI ORASUL.

L-ati criticat si blamat pe Eugen... Acum va plac trotoarele, pista de biciclete si asfaltul catre Flamanzeni?? De ce nu-l mai criticati pe Eugen?

Acum sa clarificam cateva lucruri care se vor intampla in oras si pe care vi le spun in premiera, pentru a

nu exista alte comentarii:

  • S-A APROBAT CENTURA OCOLITOARE A ORASULUI BUFTEA... S-A APROBAT P.I.D.U. (35 MIL EURO PENTRU DEZVOLTAREA ORASULUI BUFTEA IN INFRASTRUCTURA)
  • S-A APROBAT SENSUL GIRATORIU LA SABARENI
  • SAPTAMANA VIITOARE AVEM LICITATIA PENTRU MONTAREA PANOURILOR SOLARE LA SCOALA 2 SI LICEUL ECONOMIC
  • AVEM PROIECTELE SI LOTIZAREA TERENURILOR CARE SE VOR ATRIBUI TINERILOR DE CATRE PRIMARIE, NU DE CATRE ALTCINEVA!
  • AM REPARTIZAT 1,5 HA PENTRU CIMITIR IN FLAMANZENI

LISTA POATE CONTINUA, DAR CINE ESTE INTERESAT DE VIITORUL REAL AL ORASULUI, II STAU LA DISPOZITIE IN FIECARE MIERCURI LA SEDIUL PRIMARIEI.  SPER CA IN COMENTARIILE CARE VOR URMA SA AVETI MACAR PUTIN RESPECT LEGAT DE ACEASTA INSTITUTIE, CARE VA REPREZINTA SI NU VA ASCUND FAPTUL CA NU VOI MAI TOLERA ACUZATII NEFONDATE.


VA MULTUMESC!

P.S. Miercuri va avea loc o sedinta extraordinara a Consiliului Local, in care voi cere consilierilor sa voteze ca Zilele Orasului Buftea sa aiba loc in luna Iunie in acest an, pe data de 18, 19, 20, avand in vedere ca Orasul Buftea a fost declarat ORAS in 1968 in luna IUNIE.

 

Comentarii  

 
#1 nume 06-06-2010 02:15
Buftea e un SAT cu blocuri.
 
 
#2 nume 06-06-2010 02:19
Facem strazi, daramam, construim,e bine si frumos, dar as vrea sa stiu cand are de gand Dl. Primar sa termine cu zburatoarele care fac comert ilegal pe domeniu public si strica imaginea satului nostru amarat....
 
 
#3 gioarsa richard 06-06-2010 10:50
Toate bune si frumoase domnule Primar.De altfel cred ca e in natura fireasca a oricarui ales sa se lupte pentru comunitatea pe care o reprezinta.Asa cred ca e normal si se vede ca marsati in directia asta.Am fi ipocriti cu totii daca nu am recunoaste ca si predecesorii Dumneavoastra au lasat amprente vizibile in urbea noastra.Nu veti reusi in mandatul-sau mandatele-dvs.sa rezolvati absolut toate problemele care ne macina si ne aduc nemultumiri.E destul,insa,sa predati stafeta-cand va fi cazul-impacat ca ati facut tot ce puteati spre binele celor ce v-au ales.Critici au fost,sunt si vor fi totdeauna.De altfel,nici nu ar fi sanatos ca in unanimitate cineva sa fie "ingropat"in laude si osanale iar democratia-atata cata este si cum am inteles-o-am transforma-o in cult al personalitatiil.Cand,in schimb,critica se transforma in acuze nefondate,in blamuri fara acoperire,in atacuri personale iesim deja din firesc.Cu ceva timp in urma, Ion Oltean-vice in partidul de guvernamant-propunea ca unitate de masura pentru eficienta "bocul".Noi,"broscoii "care ii ramaseseram in gat,aruncati peste bord si imputinati de" independentii dependenti"am simtit aceiasi frustrare la care faceti trimitere.Acum,daca asimilezi eficienta cu "bocul"te alearga electoratul pe strada si te bate cu oua ca pe Hoara...Personal,nu sunt de acord cu lipsa de respect fata de institutia pe care o conduceti.Dar-din pacate-o acceptati.La ultima sedinta de Consiliu Local,rastignit pe scaun,cu o mana la falca si cu una pe furtunul pe pompieri,reprezentantul "lamailor contra gretii"o tinea cu "ma Nelutule"in fata intregii asistente.Cantariti-ne,Domnule Primar,cu acelasi cantar."Nelutu"sunteti la plaja in slip,la o sueta, cu prietenii...La Primarie,sunteti Domnul Primar si asta ar trebui sa priceapa cativa.Altfel se instaureaza o bariera intre"dumneavoastra"si "tu"care seamana a party-pris.Va doresc succes in ce va propuneti
 
 
#4 reggie 06-06-2010 17:15
vad ca primarul raspunde doar cand e atacat sau deranjat...deci poate sunt bune si astfel de comentarii B)
 
 
#5 Expresul de Buftea 06-06-2010 19:34
Reggie... Primarul n-o sa se simta obligat niciodata sa raspunda sau sa comenteze pe un site pe care nu il controleaza si care poate afisa si subiecte neplacute pentru dansul. Deci e de inteles...

Cand ma face de cacao bolnavul ala de se crede ziarist, nu as avea alta treaba decat sa-i raspund pe blogul ala de rahat!? Primarul o sa-ti raspunda ca miercuri are audiente, de ce ar raspunde el aici?

Pe de alta parte, mai are si dreptate... nu e deloc placut si corect ca diferiti anonimi sa vorbeasca doar ca sa produca agitatie. Cu riscul de a fi acuzat de cenzura, o sa incerc sa nu mai permit mesaje anonime care acuza fara motive plauzibile.
 
 
#6 reggie 07-06-2010 02:32
eu zic ceva, tu incerci sa zici ca am dreptate si ca totusi nu am...primarul raspunde cand vrea si cand crede el, doar n-o fi vreun orasean comun de-al nostru...iar cu ala de are ciroza dupa cate am vazut, nu am ce sa zic...e un cetatean al orasului...bun, rau, e al nostru totusi...si anonim nu sunt si eu?...sau imi stii ip-ul...?
 
 
#7 AUSTRALIA 07-06-2010 09:49
Aveti 8proiecte,5proiecte,vorbi ti-ne de ele.Sunt proiectele dvs personale de viitor?
Stim cu totii unde s-a baut spritul cu CURTEA DE CONTURI ,la calul balan,ce coincidenta.
Canalul in Bucoveni ,doar promisiune electorala.
Cand incepeti lucrarile la centura? sigur ramane doar pe hartie.
Am inteles,ca licitatia cu panouri si anvelopare este pentru dl Mande?cu dedicatie?
d-le GIOARSA ,nu va suparati,nu va sta bine cu periuta|||
 
 
#8 Expresul de Buftea 07-06-2010 11:39
Citez pe reggie:
...iar cu ala de are ciroza dupa cate am vazut, nu am ce sa zic...e un cetatean al orasului...bun, rau, e al nostru totusi...


Si ce sa-i fac eu? Sa-i inseninez batranetile? Sa-l trec pe buletin? Sa-l impaiez si sa-l iau acasa? O fi el cetateanul orasului si are voie sa comenteze, dar eu nu sunt primar sa-i raspund.

...........................................

Deci, va rog, sa pastram o discutie desteapta, nu sa aruncam iar prostii. Ca nu cred ca trece cu vederea Curetea de Conturi, doar pentru un sprit de vara rasuflat si o friptura rece la Cal.
 
 
#9 Eugen 07-06-2010 15:04
Din pacate site-ul se transforma usor-usor intr-o prastie indreptata catre primar, doar ca proiectilele sunt baloane de sapun sau gogosi debitate intre 4 pereti concavi care formeaza un cap ametit de discutiile cu interlopii orasului de la terasa din centru la ceas de seara, discutii pe fondul apropierii alegerilor locale.

Sa mai aduc vorba de argumente? De dovezi? De justificari? Nu cred ca cei manati de la spate sa atace unidirectional stiu ce sunt alea!

Expresule, cu tot respectul, dar cred ca se preteaza putina moderare a site-ului si temperarea "orcilor" atata timp cat nu exista nicio dovada.
Ce le este asa greu unora sa acuze fondat si sa argumenteze civilizat? Dar din lipsa de acuzatii probabil ca este mai usor sa scornesti ceva intre peretii concavi de care vorbeam, stand pe scaun la salon in timp ce iti este facuta manechiura la picioare!

Atunci cand ai postat Expresule faptul ca str. Viilor a inceput sa se scufunde dupa asfaltare (lucrare realizata de Consiliul Judetean) nu s-a inghesuit nimeni nici macar sa critice, ce sa mai spun eu acum de posesorul firmei care a castigat lucrarea respectiva si care a fost contestat imediat dupa atribuire.
Nici atunci cand o doamna se plangea ca a ramas fara serviciu din cauza datoriilor pe care "trustul de aruncat cu mizeria din hasnaua PD-L", Buftea TV, le are la Eurografica nu s-a inghesuit nimeni sa comenteze.

Cred ca cel mai corect ar fi, ca de azi inainte, sa nu se mai raspunda la niciun fel de acuzatie gratuita servita pe tava portocalie buftenilor de catre orice pusti cagulat, frustrat si injectat politic.
Haideti sa respectam macar functia de Primar, daca nu suntem in stare sa fim civilizati si sa avem o conduita morala conform celor 7 ani de acasa. Onor si celor spuse de domnul Gioarsa care are mare dreptate.
 
 
#10 AUSTRALIA 07-06-2010 15:42
Vin miercuri la primarie, nu am stiut ca tineti secret proiectele primariei.
 
 
#11 Eugen 07-06-2010 15:56
Hai sictir! Daca eu sunt "Neica Nimeni" tu esti multimea vida!!

Astepti raspuns de la Primar dupa ce l-ai criticat, blamat si acuzat gratuit pana acu, nu ti-ar fi rusine!?

Mai vorbim cand o sa ai personalitatea, caracterul si inteligenta necesara sa te semnezi corect si real si sa porti o discutie civilizata bazata pe argumente intarite de dovezi si principii.
 
 
#12 AUSTRALIA 07-06-2010 16:19
Nu am nimic cu tine,esti ok!l-am votat si imi permit sa-l trag la raspundere.
 
 
#13 reggie 07-06-2010 17:31
eugene, mai baiatule...potoleste-ti hormonii in alta parte, vad ca ai frustrari de neimaginat...eu stiu ca tu incerci sa inveti de la televizor cum se apara protectorii, dar las-o incet...nu reusesti decat sa-i faci rau cand iti arati adevarata fata
 
 
#14 putzin_diferit 07-06-2010 19:22
:-)) ,ce-mi mai place sa va fac latrai portocalii ,o noua rasa de caini boschetari
 
 
#15 Ciprian Dobrin 07-06-2010 20:23
Eu cred ca prin intermediul comentariilor postate, fiecare dintre noi are dreptul la opinie. Ce importanta are daca vrei sau nu sa ramai anonim, conteaza opinia ta. Nu cred ca trebuie cenzurat decat limbajul obscen, iar daca cineva se simte lezat de anumite afirmatii poate sa se adreseze instantelor judecatoresti competente. Daca nu ma simt cu musca pe caciula si cred ca anumite afirmatii facute prin intermediul comentariilor, sunt simple aberatii, nu le bag in seama. Ne-am castigat dreptul sa vorbim liber in 1989, iar fiecare dintre noi trebuie sa raspunda pentru ceea ce scrie sau scoate pe gura. Suntem personalitati diferite, nu gandim la fel, deci, este normal sa avem pareri diferite. Eu cred ca Primarul este obligat sa arate de ce este capabil, chiar si cu un buget restrans pe "teren", pentru ca cei mai multi dintre noi au avut incredere in proiectul lui si l-au votat. Putem sa-l tocam noi pe diferite site-uri 3 ani de zile de pomana, daca el face treaba in oras, asta-i singurul lucru care conteaza. Avem dreptul sa judecam realizarile mandatului odata la patru ani prin votul nostru si sa-l criticam mai mult sau mai putin constructiv atunci cand simtim nevoia, traim in ROMANIA, iar dreptul la exprimare este unul liber. Pe mine ca cetatean nu ma intereseaza in ce cercuri se invarte primarul, cu cine isi bea cafeaua sau ce mananca, pe mine ma intereseaza sa realizeze din Buftea cu adevarat european.
 
 
#16 Ciprian Dobrin 07-06-2010 20:26
PS: adevarat oras european
 
 
#17 reggie 08-06-2010 02:12
"sa realizeze din buftea cu adevarat european" este mai greu decat este "este"-ul spus la plural...fiti voi acolo, nu va deranjeaza nimeni oricum
 
 
#18 reggie 08-06-2010 09:38
Ce vedem noi azi de pe unde suntem?

Ca primarul asa cum bien a sesizat un ante"scriitor" reactioneaza cand este atacat pe acest site.

Ca a mai aparut un site care vb numai de "marile" lui realizari scris de unul care nu demult ii spunea DON NELU (am impresia ca si celelalte se transforma usor-usor).

Ca spiridusii electorali isi fac treaba

Cine este acest Eugen? Voi il cunoasteti? vad ca Primarul Buftei il cunoaste...

In final chiriasul de la etajul 2 al primariei simte ca se apropie momentul schimbarii.

Ramane doar sa alegem... din ce? Un continuatror al unor proiecte de mult ganditre, un mahar de terenuri sau un profesor trasnit?

:-)))

Toti vor vrea acelasi lucruri. SA VA AIBA :-)))))) asa ca videnti-va si voi scump
 
 
#19 Adi 08-06-2010 10:24
Eu il cunosc pe Eugen la fel ca multa lume si este un baiat de nota 10.
Dar cine esti tu reggie? reggie, asa scrie in buletin? cu "r" mic, esti un substantiv comun, un agent electoral portocaliu?
Mai biatule, sau fata, ca nu imi dau seama din nume, ar trebui sa vorbesti cand ai realizat tu ceva in viata ta, nu sa vii si sa arunci pe aici cu noroi in unii si altii.
Daca esti mai bun (buna) candideaza la primarie cand vor fi alegerile si nu face pe inteligenul (inteligenta) pe siteuri!

O intrebare pentru AUSTRALIA, esti cumva sora cu LISABONA si vara lu' MERCEDESA? Imi ghicesti si mie daca pica BOC? Dar sa nu'mi iei bani!
 
 
#20 Lucky 08-06-2010 11:17
Pe unde o sa fie pana la urma centura orasului? ?
 
 
#21 reggie 08-06-2010 11:20
centura exista deja, trebuie doar reconditionata...e cea care ocoleste primaria...ii mai trebuie niste "trotoare" suspendate, asa e moda
 
 
#22 Lucky 08-06-2010 11:23
Citez pe reggie:
centura exista deja, trebuie doar reconditionata...e cea care ocoleste primaria...ii mai trebuie niste "trotoare" suspendate, asa e moda


care ocoleste primaria? :-?:
 
 
#23 Adi 08-06-2010 11:33
Draga Anonim, Internetul este o retea invadata de imbecili, ceea ce se transmite prin Internet trebuie sa respecte regulile limbajului pe care il folosesti, fie ca este vorba de un limbaj de programare fie ca este vorba de limbajul natural.
 
 
#24 reggie 08-06-2010 11:41
Citez pe Adi:
Draga Anonim, Internetul este o retea invadata de imbecili, ceea ce se transmite prin Internet trebuie sa respecte regulile limbajului pe care il folosesti, fie ca este vorba de un limbaj de programare fie ca este vorba de limbajul natural.


de ce te faci imbecil? si uite ca iar deviem de la subiect...
 
 
#25 reggie 08-06-2010 12:17
draga adi, pe internet se poate scrie cu litere mici, dar nu e vina ta ca nu stii...ultimul articol semnat de reggie nu e scris de mine(adica eu, cel care a mai postat pe aici)...apropo, tie iti plac \"trotoarele\"?
 
 
#26 Expresul de Buftea 08-06-2010 12:18
Citez pe reggie:
Ce vedem noi azi de pe unde suntem?

Ca primarul asa cum bien a sesizat un ante"scriitor" reactioneaza cand este atacat pe acest site.

Ca a mai aparut un site care vb numai de "marile" lui realizari scris de unul care nu demult ii spunea DON NELU (am impresia ca si celelalte se transforma usor-usor).

Ca spiridusii electorali isi fac treaba

Cine este acest Eugen? Voi il cunoasteti? vad ca Primarul Buftei il cunoaste...

In final chiriasul de la etajul 2 al primariei simte ca se apropie momentul schimbarii.

Ramane doar sa alegem... din ce? Un continuatror al unor proiecte de mult ganditre, un mahar de terenuri sau un profesor trasnit?

:-)))

Toti vor vrea acelasi lucruri. SA VA AIBA :-)))))) asa ca videnti-va si voi scump


SI DE CE TE-AI SEMNAT CU "reggie" ?
 
 
#27 Cristi N 08-06-2010 14:19
Citez pe reggie:
Ce vedem noi azi de pe unde suntem?

Ca primarul asa cum bien a sesizat un ante"scriitor" reactioneaza cand este atacat pe acest site.

Ca a mai aparut un site care vb numai de "marile" lui realizari scris de unul care nu demult ii spunea DON NELU (am impresia ca si celelalte se transforma usor-usor).

Ca spiridusii electorali isi fac treaba

Cine este acest Eugen? Voi il cunoasteti? vad ca Primarul Buftei il cunoaste...

In final chiriasul de la etajul 2 al primariei simte ca se apropie momentul schimbarii.

Ramane doar sa alegem... din ce? Un continuatror al unor proiecte de mult ganditre, un mahar de terenuri sau un profesor trasnit?

:-)))

Toti vor vrea acelasi lucruri. SA VA AIBA :-)))))) asa ca videnti-va si voi scump

mai reggie dar tu ce ai facut pentru orasul asta de critici pe toata lumea ? pun pariu k esti afiliat pe la vre-un partid si incerci sa arati lumii toate partile negative ale primarului si ale apropiatiilor lui vazute din prisma ta !
 
 
#28 reggie 08-06-2010 14:20
cu care reggie vorbesti?
 
 
#29 Expresul de Buftea 08-06-2010 14:41
Deci mesajul respectiv e scris de altcineva, care s-a semnat cu "reggie"... Nu vreau sa-i modific numele pentru ca vreau sa-i pastrez ip-ul. A doua oara cand va proceda la fel, ne vom desparti prieteneste...
 
 
#30 BassM 08-06-2010 15:50
Citez pe reggie:
draga adi, pe internet se poate scrie cu litere mici, dar nu e vina ta ca nu stii
Limba romana... clasele elementare... cei sapte ani de acasa.... s-au dus... de suflet. Mai avem si pretentii!!
Asa se scrie pe Internet, auzi.....!!!!
Ce sa le mai cerem celor mici care "stau" pe Internet! ...sau esti unul dintre ei?!?
 
 
#31 reggie 09-06-2010 02:53
daca nu am raspuns mai demult aberatiilor tale, nu inseamna ca esti bun in ce scrii...vezi-ti de treaba si mai documenteaza-te
 
 
#32 Caz 09-06-2010 14:22
Uite Ciprian , te mirai de ce nu comenteaza nimeni la actiunea umanitara , pai ce sa scrii ?!? de felicitari e plin , faptele sunt importante... pe cand la astfel de subiecte , ca cel de mai sus , ATAT ! asa tata , asta prinde la noi , circul , show`ul , ne dam in cap :-)
P.s. tare faza "AUSTRALIA - Nerusinatule,mai si curtat,Eugene." :woohoo:
 
 
#33 Guest 09-06-2010 16:04
"Citez pe reggie:
daca nu am raspuns mai demult aberatiilor tale, nu inseamna ca esti bun in ce scrii...vezi-ti de treaba si mai documenteaza-te
"...in ceea ce scrii". Restul e bla,bla.....
 
 
#34 BassM 09-06-2010 16:07
@
 
 
#35 reggie 09-06-2010 18:31
Citez pe Anonim:
"Citez pe reggie:
daca nu am raspuns mai demult aberatiilor tale, nu inseamna ca esti bun in ce scrii...vezi-ti de treaba si mai documenteaza-te
"...in ceea ce scrii". Restul e bla,bla.....


poate si explici ce vrei sa spui...sa inteleaga lumea unde am gresit...
 
 
#36 austria 09-06-2010 23:29
sunteti de ras de tot rasul, voi nu promovati orasul, va lamentati aiurea
 
 
#37 austria 09-06-2010 23:35
Domnule primar Primaria ne apartine noua nu dumneavoastra, vad ca v-ati insusit-o deja.Mare eroare care va va costa in 2012 prin pierderea acesti post si poate unii va vor intreba despre managementul dumneavoastra
 
 
#38 austria 09-06-2010 23:41
Si inca ceva @ Voi reprezentati coloratura politica a primarului.Asta asa ca sa clarificam lucrurile.Sunteti unii care aveti multe avantaje si ne bombardati pe noi cu idei despre corectitudine.Fals.Voi va asezati bine la masa cu bucate si ii injurati pe ceilalti, adica pe noi.
Asa sa va ajute Dumnezeu!
 
 
#39 BassM 10-06-2010 15:41
Citez pe reggie:
Citez pe Anonim:
"Citez pe reggie:
daca nu am raspuns mai demult aberatiilor tale, nu inseamna ca esti bun in ce scrii...vezi-ti de treaba si mai documenteaza-te
"...in ceea ce scrii". Restul e bla,bla.....


poate si explici ce vrei sa spui...sa inteleaga lumea unde am gresit...
N-ai inteles, nu?!? :o Mai documenteaza-te!
 
 
#40 reggie 10-06-2010 16:58
Citez pe BassM:
Citez pe reggie:
Citez pe Anonim:
"Citez pe reggie:
daca nu am raspuns mai demult aberatiilor tale, nu inseamna ca esti bun in ce scrii...vezi-ti de treaba si mai documenteaza-te
"...in ceea ce scrii". Restul e bla,bla.....


poate si explici ce vrei sa spui...sa inteleaga lumea unde am gresit...
N-ai inteles, nu?!? :o Mai documenteaza-te!


daca te referi la greseli gramaticale, te inseli...daca te referi la altceva, recunosc ca nu te inteleg...altceva mai interesant ai de zis?
 

Pentru a posta comentarii trebuie să vă autentificați sau să vă creați un cont:

Arhiva