Ultima actualizare:12:50:01 PM GMT

Flux RSS
Locatie: Noutati Noutati din Buftea Parcare corecta sau nu?
Banner

Parcare corecta sau nu?

Poza e facuta langa primarie pe sensul unic. Astept parerile voastre in legatura cu parcarea autoturismului Seat negru... E corecta sau nu?

Am cenzurat numarul, pentru ca nu vreau sa-l fac celebru. Sursa pozei... un valet care incalzeste masinile de lux ale bogatilor, si care circula beat si se mandreste ca "se da" cu 200 la ora prin oras.

Comentarii  

 
#1 sofer 04-08-2010 14:51
Este corect , nu e nici un indicattor sa interzica , si circulatia fiind in un singur sens nu vad rostul a 2 benzi de circulatie tinand cont de faptul ca trece pe acolo o masina la cateva minute
 
 
#2 sofer 04-08-2010 14:54
Acum intrebarea mea , ce vrea sa insemne :

" un valet care incalzeste masinile de lux ale bogatilor, si care circula beat si se mandreste ca "se da" cu 200 la ora prin oras"


nu fac legatura , pls cineva sa faca lumina
 
 
#3 gold_2005t 04-08-2010 14:55
am si euo o intrebare " de ce exista semne de blocare a rotilor in buftea si nu se blocheaza atunci cand se parcheaza incorect
 
 
#4 Expresul de Buftea 04-08-2010 15:03
sofer... iti spun eu mai tarziu, deocamdata sa mai auzim pareri despre crestinul cu seat.

gold... sunt de pe vremea lui Balalau, cand cica aveau de gand sa faca asta, dar intre timp cred ca au renuntat. Ii vezi tu blocand rotile gipurilor carora nu le pasa de reguli? Stau toata ziua prin centru si am vazut cum dau amenzi politistii, pentru oprirea interzisa sau pentru intrare pe interzis... numai celor cu dacie, matiz, sau cu nr. de dambovita, niciodata unora cu masini smechere.
 
 
#5 cristi_s 04-08-2010 15:06
Salutare. Din cate tin eu minte, s-ar putea sa ma insel, in zona aia este facuta o alveola, cat sa incapa vreo 3 masini, care se si vad parcate de altfel acolo. In spatele alveolei sunt copacii aia. Banda de circulatie nu are cum sa fie. Cum statie de autobuz nu are cum sa fie, logic, sunt locuri de parcare. :dry: Zic si eu, habar n-am, lipsa marcajelor induce in eroare. Dar asta e boala comuna in patria noastra draga. :whistle:
 
 
#6 Gelu 04-08-2010 15:25
La ce dracu insisti? Marcajul ala continuu il vezi? Gata... te-a ars, te-a ars... asta e . De-acum fa ce stii tu mai bine... scoate sabia si taie si-n stanga si-n dreapta. De ce te superi si de ce te oftici? Toata lumea stie ce semn era acolo...In plus e marcajul continuu longitudinal... Las-o asa.
 
 
#7 Expresul de Buftea 04-08-2010 15:30
Este o strada cu sens unic, cu doua benzi pe acelasi sens. Una din benzi este folosita ca parcare atata timp cat nu este vreun indicator care sa interzica sau nu blochezi ambele benzi.

Marcajul continuu este de pe vremea cand nu era sens unic, de aceea este sters si nici nu a mai fost refacut. Sau stii, tu, Gelule, ca are vreun rost linia continua pe sens unic?

De mai bine de 4 luni, nu de ieri-de azi, acolo nu este nici un semn de oprirea interzisa... Poate ar fi trebuit sa respecte semnificatia cosului de gunoi de pe acest stalp...
 
 
#8 20CM 04-08-2010 15:31
Marcajul este de cand se circula in ambele sensuri, iar semnul bine spus ,,era,,.
 
 
#9 Gelu 04-08-2010 15:36
Desi am un print screen (ca asa merge cu tine) care arata ca m-am semnat cu \"Tot eu\" tu modifici si pui Gelu. Asta inseamna ca te folosesti de ip-urile celor care scriu la tine pe site pentru a le alfa identitatea. E bine sa stie si cei ce mai trec pe aici. Vezi ca am facut un nou print screen. O sa trec pe la tine ca sa-mi spuji ce ai de zis. IN FATA.
 
 
#10 cristi_s 04-08-2010 15:38
Art. 173. - (1) În localitati vehiculele oprite sau stationate voluntar pe partea carosabila trebuie asezate cât mai aproape de marginea din dreapta a sensului de mers, paralel cu trotuarul sau cu axul drumului, pe un singur rând, daca printr-un mijloc de semnalizare nu se dispune altfel. Motocicletele fara atas, ciclomotoarele si bicicletele pot fi oprite sau stationate cel mult doua, una lânga alta.

(2) Pe drumurile cu sens unic, oprirea sau stationarea voluntara a vehiculelor este permisa si pe partea stânga, daca ramâne libera cel putin o banda de circulatie.
 
 
#11 Gelu 04-08-2010 15:41
Autorului unui accident in care am fost implicat i s-a intocmit proces verbal in baza marcajelor existente.
Tu stii ca nu trebuie sa opresti in intersectie sau sa obligi conducatorul auto sa "calce" dunga continua. Nu mi se pare inspirata decizia ta de a posta imaginea si din fata, dar asta o apreciezi tu mai bine. Semnalarea autorului care si-a permis sa scrie despre tine vine pe fondul nenumaratelor poze pe acre le-ai publicat in care soferii isi faceau singuri legea. Acum nu mai persista si tu in prostie. Ai gresit ai gresit. Cu toti gresim. Daca la 115 devizitatori unici pe zi cat zice trafic ca ai avut in iulie reactionezi asa, imi inchipoui ce ai fi facut daca destinul balcanic te-ar fi facut sa ai 1115000 pe zi... Las-o asa. Cand inghiti ti se vede nodul ala ca se ridica. Lasa-l jos. Iti insufla calm. Scrie si tu beneficiile mancarii fast-food pentru consumatori. Ne intereseaza
 
 
#12 Expresul de Buftea 04-08-2010 15:43
Nu te mai faci bine... :D
Tu nu ai voie sa te dai drept altcineva pe site-ul asta, pentru ca de cand te stiu ai fost numai cu diversiunea. Daca am face toti comentarii de pe 10 nume fiecare, unde am ajunge?

Stai departe de mine, te rog... n-am ce sa discut cu tine. Nu veni sa-mi faci circ la usa!
 
 
#13 Gelu 04-08-2010 15:50
Vrei sa zici ca dupa ce termini zilnic de verificat ip-urile care comenteaza pe site-ul tau nu gasesti mai multe nume pe acelasi IP... hai ma bogdan...
Eu sunt singurul din Buftea care lasa la lumina sursa IP-urilor in dreptul fiecarui comentariu dar... pentru cine stie sa se uite. Si asta de cand exista Buftea. Hai bine nu te mai supar ai dreptate. Toata lumea de pe langa tine iti spune ca te enervezi repede. ma retrag. baga tu ultimul cuvant dar... sa fie lemn de soc sa nu ma omori de tot. Hai ca in curand o sa ai ce analiza si corecta.
 
 
#14 Gelu 04-08-2010 15:51
Buftea L
 
 
#15 Gelu 04-08-2010 15:54
Citez pe Expresul de Buftea:
de cand te stiu

De cand ma stii tu pe mine bogdane? Eu te stiu de mult, de pe vremea cand veneai prin studio pe langa blocurile noastre...destul de frecvent, avand o motivatie puternica insa o tin pentru mine... nu e frumos
 
 
#16 Sergiu Costea 04-08-2010 16:13
Clar ar trebui amenda pentru proprietarul masinii negre (Seat, frumoasa masina apropo sper ca isi merita toti banii). Defapt amenda am spus asa ca e buftean de-al nostru...sincer ar trebui 4 ani de puscarie!

Dar unde vreau sa ajung: oamenii care isi parcheaza masinile seara acolo, acei oameni care vin in buftea doar ca au treaba la primarie si isi lasa masinile pe unde apuca in mijlocul zilei si pe o parte si pe alta...ar trebui impuscati? ca nu inteleg...sau ar trebui amendati de fiecare data cand lasa masinile acolo

nu vreau sa ii iau apararea proprietarului masini cu numarul "XXXXXXX" dar decat sa faci un circ pe site-uri ca "na te-am prins...te distrug"

mai bine ii bati obrazu daca tii neaparat sa dovedesti ceva, nu faci circ online

si parcari interzise sunt en-gros, in zone mult mai aglomerate
 
 
#17 Expresul de Buftea 04-08-2010 16:17
Citez pe Gelu:
Citez pe Expresul de Buftea:
de cand te stiu

De cand ma stii tu pe mine bogdane? Eu te stiu de mult, de pe vremea cand veneai prin studio pe langa blocurile noastre...destul de frecvent, avand o motivatie puternica insa o tin pentru mine... nu e frumos


Motivatia era blonda? B)

Era puternica, ce-i drept... dar cum o tii pentru tine? :huh:
 
 
#18 gonen 04-08-2010 17:51
Seat-ul ala e parcat neregulamentar. In primul rand ca e prea aproape de intersectie, ceea ce duce la obturarea vederii celorlalti soferi.

Chiar daca au facut sens unic, a ramas marcajul privind linia continua. ceea ce inseamna si din acest punct de vedere, ca Seat-ul e parcat neregulamentar
 
 
#19 Gelu 04-08-2010 18:01
Hai s-o amortim ca s-a rasuflatt deja treaba. Probabil nu ai retinut esenta acestei minidezbateri. Bogdan, s-a straduit de-a lungul timpului sa prezinte parcarile ilegale, chair si-a facut o campanie din asta. nimic rau. Subscriu campaniei. Astazi, un domn mai iute l-a fotografiat chiar pe el facand o parcare nesimtita. Acum Bogdan a reactionat cum era mai prost spunand ca parcarea este regulamentara. Toti posesorii de autovehicule stiu ca acolo nu poti parca. Si de-aici a urmat ce a urmat. Daca numele tau este cel real cred ca stii faptul ca primaria si consiliul local promoveaza tocmai ideea parcarilor regulamentare. Multi din cei care opreau sa bea un ceai rece ca sentimentele lui Bogdan :D :D , parcau regulamentar. Asta e totul. Numai bine si spor la lucru. hai ca nu mai zic nimic ca-i dau apa la moara lui Toba sa ma spurce
 
 
#20 George Birsan 04-08-2010 20:25
intelegem ceva din toata balacareala asta??? sau ramanen tot prosti??? ca a parcat sau nu neregulamentar soferul seatului pe mine ma lasa un pic rece, pe mine ma intereseaza ca atunci cand ajung in ''centrul orasului'' sa am unde sa parchez . cea mai mare nesimtire se intampla in zona bancilor, ca nu poate o cucoana cu tocuri de 30 cm sau un domn cu masina smechera sa parcheze 50 m mai in colo de locul unde au treaba. daca are treaba la farmacie o lasa in dreptul farmaciei nu conteaza cum, daca are treaba la banca o parcheaza in fata bancomatului. nu am auzit niciodata ca cineva sa incaseze o amenda de parcare in zona respectiva. poate primaria prin politia comunitara gaseste odata si odata o rezolvare a acestei probleme............. '' Astazi, un domn mai iute l-a fotografiat chiar pe el facand o parcare
nesimtita.'' gelule asta nu este domn.......
 
 
#21 Expresul de Buftea 04-08-2010 21:05
Citez pe gonen:
Seat-ul ala e parcat neregulamentar. In primul rand ca e prea aproape de intersectie, ceea ce duce la obturarea vederii celorlalti soferi.

Chiar daca au facut sens unic, a ramas marcajul privind linia continua. ceea ce inseamna si din acest punct de vedere, ca Seat-ul e parcat neregulamentar


Care intersectie, Gonen? Priveste si imaginea asta...

img148.imageshack.us/img148/6776/parcareio2.jpg

Unde e intersectia? Mai sunt aproape 50 de metri pana la ea... Acolo doar e o curba pe o strada cu sens unic. Intersectia e dupa trecerea de pietoni... Cui obtura vederea?... ca n-are voie nimeni sa intre pe contrasens.

Nici macar angajatii primariei si nici insusi primarul, care cu totii intra pe acolo, desi e interzis... Dar ma apuc sa despic firul in patru, sa fac nimicuri d'astea, teoria chibritului... sa fiu mai catolic decat papa?

Marcajul continuu ramas de pe vremea cu doua sensuri si care trebuie respectat si acum, e de povestile lui Creanga.
 
 
#22 Expresul de Buftea 04-08-2010 21:11
George... eu am vazut amenzi, dar cum am mai spus... doar celor cu dacii, masini vechi, sau de dambovita.

Eu ma bucur ca tocmai fusese spalat Seatul, si a dat bine la poza B)
 
 
#23 gonen 04-08-2010 22:04
Intr-adevar, nu e parcata asa aproape de intersectie, cum credeam initial.
Ar mai fi distanta pana la trecerea de pietoni, sa fie mai mare de 25 de m.

Legat de linia continua, din pacate, chiar daca e desprinsa din povestile lui Creanga, atata timp cat exista linia aia, e o problema cu parcatul.
 
 
#24 rocchi18 05-08-2010 00:55
Poate omul a vazut pe site-ul lui Gelu acea parcare efectuata de un echipaj al Politiei Comunitare, chiar pe acea trecere de pietoni de dinaintea intrarii pe interzis.
 
 
#25 nume 05-08-2010 09:31
E parcata neregulamentar. Ti-ai luat si amenda ?
 
 
#26 Expresul de Buftea 05-08-2010 09:59
Nu, dar o sa mai aveti ocazia sa sariti in sus, ca voi mai parca acolo. Degeaba, daca nu veniti cu militia si cu primarul... eventual sa-l chemati si pe tata sa ma urecheze.
 
 
#27 Caz 05-08-2010 10:53
Sper sa nu te superi pe mine Bogdane , dar ai dat cam multa atentie unei poze banale . A fost , nu a fost regulamentar... tu chiar ai asa mult timp liber sa bagi in seama toate nimicurile ? e o poza amarata ! tu mai mult te ataci de mistourile facute de "prietenii" tai , decat de parcarea in sine. Si eu mai parchez de-am-***ea cand ma grabesc si daca ma poza unu si o punea pe Express sau orice alt site/blog nu ma suparam asa tare , poate comentam , dar nu imi tocam io nervii pentru o parcare.


Numai Bine !
 
 
#28 flori_da 05-08-2010 23:11
10. Oprirea, stationarea si parcarea
Art. 63

(1) Se considera oprire imobilizarea voluntara a unui vehicul pe drumul public, pe o durata de cel mult 5 minute. Peste aceasta durata, imobilizarea se considera stationare.
(2) Nu se considera oprire:
a) imobilizarea vehiculului atat timp cat este necesara pentru imbarcarea sau debarcarea unor persoane, daca prin aceasta manevra nu a fost perturbata circulatia pe drumul public respectiv;
b) imobilizarea autovehiculului avand o masa totala maxima autorizata de pana la 3,5 tone, atat timp cat este necesar pentru operatiunea de distribuire a marfurilor alimentare la unitatile comerciale.
(3) Pentru autovehiculele care transporta marfuri, altele decat cele prevazute la alin.(2) lit.b), administratorul drumului public impreuna cu autoritatile administratiei publice locale, cu avizul politiei rutiere, vor stabili programe sau intervale orare pe timpul noptii, in care oprirea sau stationarea este permisa pentru distribuirea marfurilor.
(4) Se considera parcare stationarea vehiculelor in spatii special amenajate sau stabilite si semnalizate corespunzator.
(5) Vehiculul oprit sau stationat pe partea carosabila trebuie asezat langa si in paralel cu marginea acesteia, pe un singur rand, daca printr-un alt mijloc de semnalizare nu se dispune altfel. Motocicletele fara atas, mopedele si bicicletele pot fi oprite sau stationate si cate doua, una langa alta.

Art. 64

(1) Politia rutiera poate dispune ridicarea si depozitarea in locuri special amenajate a vehiculelor stationate neregulamentar pe partea carosabila si care constituie un obstacol pentru circulatia publica. Ridicarea si depozitarea vehiculelor se realizeaza de catre administratiile publice locale sau de catre administratorul drumului public, dupa caz.
(2) Contravaloarea cheltuielilor pentru ridicarea, transportul si depozitarea vehiculului stationat neregulamentar se suporta de catre detinatorul acestuia.

Art. 65

Cazurile si conditiile in care oprirea, stationarea sau parcarea pe drumul public este permisa se stabilesc prin regulament, in conformitate cu prevederile prezentei ordonante de urgenta.
 
 
#29 Guest 05-08-2010 23:23
Citat:
unde-i lege nu-i tocmeala
De fapt, corect este, "In Romania, unde-i lege, e rost de tocmeala". :whistle: :silly:
 
 
#30 nume 05-08-2010 23:53
Cica si mananci pe fuga e "parcata" neregulamentar. Mare atentie.
 
 
#31 Expresul de Buftea 06-08-2010 11:32
Cica deja depasesti limita bunului simt! NU stiu ce probleme personale ai tu cu mine, de tot arunci cu rahaturi...
Ce e asta, amenintare? Esti dubios rau, bai, baiatule... ai inceput cu d'astea urate?
Mananci pe fuga e "parcata" foarte regulamentar, am avut grija, pentru ca am fost atentionat ca sunt unii ca tine care vor sa mi-o coaca din frustari si lipsa de orice urma de caracter.
 
 
#32 Scufita Verde 06-08-2010 13:17
Piua! Nu am putut sa nu observ remarca lui Gelu despre motivatia lui Bogdan...aia blonda. Hahahahahaha.
O stiu si eu cu tot cu motivatia si cu puterea motivatiei.
Na, Gelule, oftica-te! :evil:

Cat despre masina aia parcata in felul ala, stiu si pe unu care are un seat negru si care parcheaza cam la aceeasi distanta de bordura ca cica nu vede in retrovizoare (prietenii stiu de ce). Haha
Teoretic, fiind sens unic, e ok sa parchezi. Am zis!
Cat despre blocatul rotilor, aia e o vrajeala proasta cum sunt toate prin orasul asta, inclusiv, parcarea interzisa, sau sensul unic, ca tot veni vorba :D
 
 
#33 Ciprian 06-08-2010 16:24
E clara treaba Bogadane....e caz penal, esti cel mai mare infractor din Buftea. Maine iti dau astia mandat, numara banii, fa-ti bagajul ca de maine gata, pleci in vacanta 29 de zile. Hai ma ce dracu, facem dintr-o banala parcare, mai mult sau mai putin regulamentara, un adevarat caz. Ce lege in Romania este respectata?
 
 
#34 flori_da 06-08-2010 17:55
Îmi place cum le daţi apă la moară la proşti :woohoo:
De o 24 ore toţi vizitatorii site-ului doar asta vorbesc.
Vă invidiez şi vă apreciez, totodată
 
 
#35 Guest 07-08-2010 02:40
Citez pe Expresul de Buftea:
Cica deja depasesti limita bunului simt! NU stiu ce probleme personale ai tu cu mine, de tot arunci cu rahaturi...
Ce e asta, amenintare? Esti dubios rau, bai, baiatule... ai inceput cu d'astea urate?
Mananci pe fuga e "parcata" foarte regulamentar, am avut grija, pentru ca am fost atentionat ca sunt unii ca tine care vor sa mi-o coaca din frustari si lipsa de orice urma de caracter.


Bai baiatule, nici macar nu te cunosc (nu ca mi-as dori), dar mananci in graba are probleme. Eu atat am zis, si nici nu te-am jignit in vreun fel. Daca vroiam sa arunc cu *cacao* sunam la OPC. Stii si tu cat sunt amenzile in ziua de azi, dar produsele fast food si mancatul in picioare nu ma pasioneaza. Vanzare maxima iti doresc !
 
 
#36 Scufita Verde 07-08-2010 13:13
:o :o :o
Manaci pe.."graba" are problema?
I wonder why!
Am mancat acolo si e bun si proaspat.
Iar cu unu ca Bogdan la...conducere, mi-e greu sa cred ca vor fi probleme.

Off topic, oricum :cheer:
 
 
#37 gioarsa richard 08-08-2010 07:16
Bogdan,e clar ca diferendul dintre tine si Corvin are priza la cititori.La cate faradelegi,magarii si nenorociri se intampla in Buftea si aiurea, parcarea-fie si gresita-pare o adiere de vant in perioada asta de canicula.Nici nu merita sa ma obosesc sa vad daca e parcata masina regulamentar sau nu...Cautand pete in Soare,am auzit ca Obama face pipi pe capacul de la WC si mai apoi nu-l sterge...Ar fi bine,extraordinar de bine,daca haosul si degringolada in care traim ar fi create de o parcare mai la limita,de un claxon in noapte sau de cine stie ce maruntis.Da,dar n-am mai fi in scumpa noastra tara.Am auzit ca in timp foarte scurt o societate va ridica masinile parcate sau stationate ilegal.Pretul pentru recuperarea masinii va fi ca cel din Bucuresti,aproximativ 8oo ron pentru 24 de ore.Eu as face prinsoare ca nu mai vedem "jmecheri"care lasa masinile pe unde "vrea"muschii lor.Nu te stresa.Pana la urma toti mai facem pipi pe capac...Ala mic,cu bastonul de maresal,spunea destul de des ca toate femeile sunt curve,mai putin mama si sora-mea.Dar si ele sunt femei...
 
 
#38 Expresul de Buftea 09-08-2010 16:04
Draga anonim, vezi ma, ce poti face cu doua *cacao*uri aruncate? Incepe sa-si puna intrebari pana si Scufita, cu care sunt prieten si care stie despre ce fac eu acolo... iti dai seama cum se gandesc altii!

Asa ca, pentru a nu ma apuca sa spun si eu, ca asa imi vine mie, ca mama/sora/nevasta/fica ta e curva, fara sa dovedesc... iti cer sa spui in public, acum, despre ce probleme e vorba. Dar cu dovezi...

Pentru ca asa se cere, nu? Vorbesti si acuzi cu dovezi... nu pe gargara imputita. Altfel iti faci singurel un site si ma spurci cat vrei acolo...
 
 
#39 putzin_diferit 09-08-2010 17:41
Ne pasioneaza foarte mult cum isi parcheaza unu masina,sa ne luam bilete sa o privim,cand nu avem ce face.
 
 
#40 Eugen Duta 09-08-2010 18:54
Citez pe Expresul de Buftea:
Draga anonim, vezi ma, ce poti face cu doua *cacao*uri aruncate? Incepe sa-si puna intrebari pana si Scufita, cu care sunt prieten si care stie despre ce fac eu acolo... iti dai seama cum se gandesc altii!

Asa ca, pentru a nu ma apuca sa spun si eu, ca asa imi vine mie, ca mama/sora/nevasta/fica ta e curva, fara sa dovedesc... iti cer sa spui in public, acum, despre ce probleme e vorba. Dar cu dovezi...

Pentru ca asa se cere, nu? Vorbesti si acuzi cu dovezi... nu pe gargara imputita. Altfel iti faci singurel un site si ma spurci cat vrei acolo...


Tot respectul Bogdan dar vezi ce greu iti pica cand te acuza unu' pe nedrept? Vezi cat de mult te poti enerva pe niste rahaturi dastea aruncate in vant? Gandeste-te doar la faptul ca tu ai o mica afacere si de deranjeaza astfel de acuzatii nefondate si neprobate da' ia pune-te in locul primarului pan cate a trecut si trece el la tine pe site! Asta e motivul pentru care nu am mai comentat si nu voi mai comenta la tine pe site. Ramai prietenul si preferatul meu dar comunicam atunci cand o sa administrezi site-ul. Bafta si spor la treaba.
 

Pentru a posta comentarii trebuie să vă autentificați sau să vă creați un cont:

Arhiva