Ultima actualizare:07:38:35 PM GMT

Flux RSS
Locatie: Noutati Noutati din Buftea Petiție pentru rezolvarea problemei câinilor fără stăpân din Buftea
Banner

Petiție pentru rezolvarea problemei câinilor fără stăpân din Buftea



Un grup de tineri bufteni cu inițiativă (credeați că nu există așa ceva, nu?) au inceput să strângă semnături de la cetățeni, intr-o petiție pe care o vor trimite primarului orașlui Buftea.

Dacă vreți s-o semnați, o găsiți și la mine, vă aștept la parterul blocului R6, scara B, știți voi unde. Deasemenea, cine dorește să se implice, poate strânge semnături pe cont propriu, redactând petiția după modelul de mai jos (nume, prenume, CNP, semnătura) și poate distribi acest articol pe Facebook.

Va conta pentru domnul primar părerea a 1000 de bufteni? Să vedem...

Comentarii  

 
#1 alexp 23-01-2012 10:45
Si cum vad ''cetatenii'' rezolvarea acestei probleme??La 22 de ani te cam ia valul si ai idei revolutionare .....vrei sa rastorni totul ....fara a avea o solutie.(si nici n-a venit primavara)
 
 
#2 Bogdan Tobă 23-01-2012 10:53
Nu cred că e treaba cetățenilor să caute soluții! Dacă ar fi după cetățeanul Tobă, soluția ar fi să-i luați voi acasă, ăștia de-i pupați sub coadă! :-)
 
 
#3 Valentina 23-01-2012 14:10
Din cate stiu au fost cateva solutii pentru rezolvarea problemei dar fara rezultat.Da,s-au strans caini de pe strazi,eu personal am vazut asta dar au aparut altii in locul celor stransi.Din cate am auzit vin din Bucuresti si ii arunca pe campuri la Buftea.Intr-adevar este un intreg razboi al ONG-urilor ,de eutanasiat nu au cum sa o faca deoarece nu este legal ( nici eu nu sunt de acord cu asta) de castrat poate.Si eu am avut 3 caini la scara de care m-am atasat foarte mult.I-au luat hingherii,m-am dus dupa ei si i-am dus la curte unde traiesc acum bine merci.Nici eu nu suport oamenii care se bat cu pumnii in piept pentru cateii lor de la scari dar nu fac nimic pentru ei.La un moment dat am auzit vag o solutie pentru iubitorii maidanezilor...sa se puna bani,sa se faca un adapost undeva in zona iar voluntari se vor gasi pentru ingrijirea lor si de ce nu pentru eventuale adoptii.
 
 
#4 Valy 23-01-2012 15:29
In Studio la noi este o doamna, Nica Eliza. Are ea niste tangente cu PDL-ul din Buftea dar mai multe nu stiu sa va spun. Ma rog! In vara cand au venit hingerii, intr-o dimineata, aceasta doamna aproape ca a batut o femeie din primarie care venise sa supravegheze operatiunea de ridicat cainii. Pe urma a aparut si Gutulescu, un alt mare iubitor de animale, si au facut un tam-tam de au fugit hingherii si au lasat haita de caini acolo.

Dupa cateva zile am aflat ca pe un hingher, in centru, l-a taiat la mana o iubitoare de animale.

Tot in aceiasi perioada auzisem, ca cineva de la PDL (nu stiu daca aceaiasi doamna Nica sau poate chiar domnul Pistol) le da bani celor care vor sa se duca sa-si recupereze cainii din adapost pentru ca la un moment dat se instituise o taxa sau ceva de genul asta. Pai in felul asta nu ramanem niciodata fara caini, unde sa mai pun ca exista posibilitatea sa mai fie adusi si din Bucuresti altii!!
 
 
#5 richard gioarsa 23-01-2012 15:49
Doamna, sau domnisoara Valentina, cred ca in Buftea, in toate cartierele sunt sute de caini. Sa zicem ca s-ar aloca din bugetul local o suma de bani pentru constructia unui adapost. Mai departe insa, constructia si destinatia acestui adapost trage dupa sine cheltuieli extrem de mari, peste puterile si - de ce nu - peste vointa multor cetateni. Ingrijitori, doctor, medicamente, pat cald pentru iarna, sala de operatii si nu in ultimul rand HRANA. Multa, nutritiva, variata si implicit scumpa. Daca pui 3 euro pe zi pentru un caine (si e putin), la 500 de caini se aduna 45000 de euro pe luna, adica 1,98 mild.lei vechi, cam 24 de miliarde pe an. Cred ca trebuie sa fii luat cu sorcova sa faci asa ceva, voluntarii de care vorbiti dvs. ar veni cu un rest de ciorba si 2 felii de paine, lunea si vinerea...Eu am o dugheana la parterul unui bloc iar locatarii arunca de la etaj oase si resturi de paine, nici nu coboara sa le dea cat de cat civilizat, dar sa mai mearga pe la Putul Oii sau mai stiu eu unde, cu sufertasul, iarna, pe viscol si polei...De adoptii, ma indoiesc ca s-ar realiza. Cainii sunt batrani, multi din ei bolnavi, purtatori de diverse boli si semisalbatici. Cu 50 de euro iti cumperi un caine tanar, vaccinat, cu certificat si analize la zi. O baragladina care urla de 5 ani de foame, care roade gratiile de metal de la tomberoane si le indoaie parca ar fi sarma de cupru, nu mi-as dori in curte...E pacat de ei, sunt fiinte minunate, dragalase si apropiate de om, devotate. Dar ATAT. Cand incep sa ne puna siguranta in pericol, cand copii raman fara o falca, cand iti sfasie muschiul, devin un pericol public. Gutulescu si alti vajnici aparatori, sa-i ia la ei in casa. Cati pot, pe toti, dar sa nu-i fie frica unui copilas sa mearga pe strada. Strada nu e arealul lor, e al nostru, locul lor e in curte, in apartament, in cusca. Pe strada merg cu botnita (asta nu ca sa nu le facem noi vreun rau), in locuri special amenajate. Primarul n-are ce sa faca, anul asta sunt alegeri si nu-i trebuie un razboi cu asazisii iubitori de animale, risca sa piarda niste voturi contrandu-se cu ei. O sa manance cativa dintre noi, unii mai norocosi vor scapa doar muscati si plini de copci, dar nu-i nimic. Ne obisnuim cu toate, romanul e docil, pana explodeaza mamaliga patrupedele ii mananca toata familia.
 
 
#6 vali raz 23-01-2012 15:50
Sunt de acord cu cetateanul Toba, cine vrea caini sa-i tina la ei in casa!
 
 
#7 vali raz 23-01-2012 15:54
De acord si cu domnul Richard!
 
 
#8 Valentina 23-01-2012 17:37
Citez pe richard gioarsa:
Doamna, sau domnisoara Valentina, cred ca in Buftea, in toate cartierele sunt sute de caini. Sa zicem ca s-ar aloca din bugetul local o suma de bani pentru constructia unui adapost. Mai departe insa, constructia si destinatia acestui adapost trage dupa sine cheltuieli extrem de mari, peste puterile si - de ce nu - peste vointa multor cetateni. Ingrijitori, doctor, medicamente, pat cald pentru iarna, sala de operatii si nu in ultimul rand HRANA. Multa, nutritiva, variata si implicit scumpa. Daca pui 3 euro pe zi pentru un caine (si e putin), la 500 de caini se aduna 45000 de euro pe luna, adica 1,98 mild.lei vechi, cam 24 de miliarde pe an. Cred ca trebuie sa fii luat cu sorcova sa faci asa ceva, voluntarii de care vorbiti dvs. ar veni cu un rest de ciorba si 2 felii de paine, lunea si vinerea...Eu am o dugheana la parterul unui bloc iar locatarii arunca de la etaj oase si resturi de paine, nici nu coboara sa le dea cat de cat civilizat, dar sa mai mearga pe la Putul Oii sau mai stiu eu unde, cu sufertasul, iarna, pe viscol si polei...De adoptii, ma indoiesc ca s-ar realiza. Cainii sunt batrani, multi din ei bolnavi, purtatori de diverse boli si semisalbatici. Cu 50 de euro iti cumperi un caine tanar, vaccinat, cu certificat si analize la zi. O baragladina care urla de 5 ani de foame, care roade gratiile de metal de la tomberoane si le indoaie parca ar fi sarma de cupru, nu mi-as dori in curte...E pacat de ei, sunt fiinte minunate, dragalase si apropiate de om, devotate. Dar ATAT. Cand incep sa ne puna siguranta in pericol, cand copii raman fara o falca, cand iti sfasie muschiul, devin un pericol public. Gutulescu si alti vajnici aparatori, sa-i ia la ei in casa. Cati pot, pe toti, dar sa nu-i fie frica unui copilas sa mearga pe strada. Strada nu e arealul lor, e al nostru, locul lor e in curte, in apartament, in cusca. Pe strada merg cu botnita (asta nu ca sa nu le facem noi vreun rau), in locuri special amenajate. Primarul n-are ce sa faca, anul asta sunt alegeri si nu-i trebuie un razboi cu asazisii iubitori de animale, risca sa piarda niste voturi contrandu-se cu ei. O sa manance cativa dintre noi, unii mai norocosi vor scapa doar muscati si plini de copci, dar nu-i nimic. Ne obisnuim cu toate, romanul e docil, pana explodeaza mamaliga patrupedele ii mananca toata familia.

Sunt de acord cu dvs,era doar un zvon vag pe care l-am auzit si eu.Eu zic ca acei oameni care se bat cu pumnul in piept pentru ei ar trebui sa faca ceva.Eu una i-am luat la curte dupa ce au stat 4 ani pe langa bloc,dupa ce au mai "ciupit" cativa trecatori ( zic ciupit deoarece al mai mic care musca era cam stirb) si nu imi pare rau,acum au alt comportament si sunt multumita de ei.Intr-adevar am/aveam posibilitatea de a-mi lua caini de rasa dar i-am indragit mai mult pe ei.Ce sa faca primarul?Sa stea sa urmareasca noaptea pe campuri toate masinile care vin si arunca caini adusi din Bucuresti? Chiar stateam si imi storceam creierii in vederea gasirii unei solutii dar din pacate nu am gasit.
 
 
#9 CIPRIAN 23-01-2012 17:42
Imi doresc ca acesti iubitori de animale sa se puna in locul unui parinte al carui copil a fost muscat de caini in parc, in timp ce se juca. Daca parintele omora cainele, suporta rigorile legii, insa cainele ce risca? Am ajuns sa ne fie frica sa iesim seara din case, nu din cauza hotilor, ci din cauza cainilor comunitari. Sunt de acord ca nu trebuiesc omorati, insa hai sa facem un efort, ii strangem intr-un adapost, iubitorii de animale au grija de ei in sistem de voluntariat, iar Primaria ofera locuitorilor saci de gunoi speciali, ca resturile de mancare sa fie selectate de catre bufteni, iar apoi oferite drept hrana animalelor din adapost. Acum nu stiu daca nu cumva legea te obliga sa-i hranesti cu un anumit nr. de calori, insa cred ca este o solutie. Primaria ar investi doar in adapost si saci, de restul se ocupa voluntarii si buftenii, care va spun sigur ca ar prefera sa selecteze gunoiul si sa merga pe strada fara teama de a fi muscati. Ramane de vazut daca acesta petitie va avea succes, insa cum legea este de partea patrupedelor, imi este greu sa cred ca se poate face ceva.
 
 
#10 Bogdan Tobă 23-01-2012 19:01
Băi, vă rog eu, nu mai insistați cu aducerea câinilor din București. Asta e scuza primăriei incă pe pe vremea lui Rovinaru.

Eu văd mereu aceiași câini de ani de zile, ii cunosc! Sunt și insemnați la urechi. Păi ăia care stau in centru de ani de zile sunt adusi din Buc? Ăia de la maternitate de care nu paote trece nimeni, sunt adusi din Buc? Ce Dumnezeu, chiar suntem asa naivi?
 
 
#11 geo 24-01-2012 07:14
buna ziua... parere mea, nu conteaza deunde sunt cainii adusi problema este ca suntem atacati de ei chiar eu am aceiasi problema in fiecare dimineata ,pe alea gari .
am ajuns sa imi fie frica sa mai merg la munca ......
 
 
#12 alexp 24-01-2012 08:11
Eu consider subiectul ca fiind inutil in an electoral.A mai zis unul care a castigat bucurestiul ca omoara cainii si nu i-a omorat....si a ajuns presedinte (probabil votat si de iubitorii de animale).Nu cred ca are rost discutia in acest an.....de ce ar pierde un candidat electorat cand stim foarte bine ca n-a facut nimeni ,nimic pana acum?O fi problema primariei dar nu e cea mai importanta de pe lista (din nici_un punct de vedere).O fi pt 1000 de bufteni...nu zic nu....dar cam atat.Alti 20.000 asteapta apa curata,transport,piete civilizate,si mai putin noroi si praf daca s-ar putea(ultima e dorinta mea).....s.a.
 
 
#13 richard gioarsa 24-01-2012 16:10
Desi nu are legatura cu subiectul, imi cer scuze pentru asta, ce s-o fi intamplat de nu am sarbatorit si in orasul nostru ziua de 24 ianuarie ? Am auzit ca s-a intamplat ceva la Primarie, un spectacol, dar la fel am auzit ca era extrem de aglomerat si locuri putine. Gurile rele spun ca ..., dar nu, noi suntem oameni docili, nu zbieram, nu urlam, nu defaimam si nu spargem magazine. Pana la urma mai bine mai gasim vreo sarbatoare, vreun bal, vreo zi a bufteanului vesel dupa o zi de munca si facem chermeza cu Vijelie, mustar si Salam. Da-o dreacu...
 
 
#14 Valy 25-01-2012 07:56
Citez pe richard gioarsa:
Desi nu are legatura cu subiectul, imi cer scuze pentru asta, ce s-o fi intamplat de nu am sarbatorit si in orasul nostru ziua de 24 ianuarie ? Am auzit ca s-a intamplat ceva la Primarie, un spectacol, dar la fel am auzit ca era extrem de aglomerat si locuri putine. Gurile rele spun ca ..., dar nu, noi suntem oameni docili, nu zbieram, nu urlam, nu defaimam si nu spargem magazine. Pana la urma mai bine mai gasim vreo sarbatoare, vreun bal, vreo zi a bufteanului vesel dupa o zi de munca si facem chermeza cu Vijelie, mustar si Salam. Da-o dreacu...


Cautand sa ma conectez la camera din fata primariei sa vad si eu cum este iarna in centru am gasit asta www.primariabuftea.ro/.../188 referitor la ziua de 24 ianuarie. Foarte frumos ca au chemat copiii de la licee sa cinsteasca memoria celor care au faurit unirea.
 
 
#15 Bogdan Tobă 25-01-2012 10:30
Foarte puțin... O mică intâlnire cu lieceenii dă oricând bine la imagine, chair dacă au fost doar vreo 20.

Prea multe poze pentru un eveniment atât de mic. Maxim 5 trebuiau, multe sunt la fel. Ce rost au? Doar diluează mesajul lor și plictisesc...
 

Pentru a posta comentarii trebuie să vă autentificați sau să vă creați un cont:

Arhiva