Ultima actualizare:12:50:01 PM GMT

Flux RSS
Locatie: Opinii Opinii locale Sunteti multumit de activitatea primarului Ion Stoica in 2009?
Banner

Sunteti multumit de activitatea primarului Ion Stoica in 2009?

Va rugam votati in sondajul din stanga...

 

 

Comentarii  

 
#1 nicu 09-01-2010 13:51
Glumesti, nu?CARE ACTIVITATE???? 70 de damburi in care ne rupem constant masinile???RUSINE sa ii fie!!!Cel mai "nepotrivit " om intr-o asemenea functie.
 
 
#2 Tataie 09-01-2010 15:53
Poate asfalteaza si dansu soseaua principala ca au aparut gropi.. uitativa la americani cum sunt facute la ei autostraziile din pietris, bittum( nu cred ca e scris corect ) si dupaia beton armat..!
Poate termina de pus pavele pana in coltul strazii Viilor si pe acea strada unde este numai noroi pe trotuar..!
Iar acele damburi cred ca e cea mai idioata idee din cate am vazut!
Spatiu de joaca pentru copii? cred ca trebuie facut unu neaparat..
O zi buna!
 
 
#3 Costy 09-01-2010 16:47
nu am vazut nicio activitate...vorba lu tataie...trotuarul pana la coltu viilor lasa dew dorit ca sa nu mai zic de strada si altele...tot ce a facut el de cand a luat ca primar este faptul ca sa ocupat doar de Otetarie...si atata tot...oricum prost subiect ai pus pe site...o zi buna
 
 
#4 Vasile 09-01-2010 17:12
trotuare, starzi asfaltate,semne de circulatie montate regulamentar(nu in copaci sau pe stilpi de telefoane).........sa fim seriosi..... pe starda viilor am fost aseara la un coleg si mi-a fost frica sa intorc masina din cauza gropilor de dreapta drumului....sa nu mai vorbesc de noroaie.....incercati sa intrati pe jos pe strada parului in flaminzeni....fara cizme ...nici o sansa....au facut dimburi limitatoare de viteza ,dar nu au reparat o groapa din asfalt in fata bisericii din flaminzeni...arata asfaltul ca dupa bombardament
 
 
#5 Vasile 09-01-2010 17:17
Domnule primar ,cu asfaltul din care oamenii platiti de primarie cred(de noi de fapt), au facut dimburile alea prostesti reparau o gramada gropi din asfalt. Dimburile nu sint o rezolvare a tupeului si nesimtirii unor soferasi imbatati de viteza.Rezolvarea este politia rutiera care, sa fie vorba intre noi ,nu-si prea face treaba.
 
 
#6 gica 09-01-2010 19:21
Intotdeauna e loc de mai bine, dar si resursele financiare ale primariei sunt limitate. Una peste alta eu apreciez ca una pozitiva activitatea dlui primar actual - chiar se face treaba in oras fata de ce cum era inainte ;-) E de apreciat si faptul ca se mai straduieste sa ia si pulsul comunitatii buftene online. Si e bine ca il avem si pe Eugen, care mai raspunde la unele intrebari puse de cetateni, in masura in care afla si el.

De ce sa nu vedem partea buna a lucrurilor daca exista ? Fiti va rog mai constructivi, e usor si asa de mult in firea romanului sa tot critice, uneori sa si jigneasca. Daca te uiti pe vreun site de turism extern vei vedea ca cele mai dure si negative aprecieri le primesc hotelierii de la romanasii nostri... Pe de alta parte romanii sunt asa de putin renumiti pentru ceva de calitate sau macar curatenie in dreptul lor... :dry:
 
 
#7 Vasile 09-01-2010 20:01
De acord cu tine ,Gica ,dar cind masina pe care am dat o gramada de bani munciti trosneste din toate telescoapele si articulatiile pe drumurile pline de gropi din buftea(uita-te in dreptul bisericii din flaminzeni , la intersectia str closca cu independentii, de intrarea de la calul balan si pina la baza,etc) , iti spun sincer ca ma doare al dracului sufletul,mai ales cind stiu ca platesc taxele si impozitele la zii, fara restante sau alte penalitati . Si sincer vorbind ,existau o mie de alte lucruri utile de facut decit investitia prosteasca in porcaria aia de "limitatoare de viteza".De ele aveam nevoie cind toata str. closca nu are nici macar un metru de trotuar?
 
 
#8 Vasile 09-01-2010 20:17
Nu spun ,nu vreau sa spun ca de toate stea ar fi de vina primarul...nu.. mai sint si oamenii care in loc sa-si faca treaba asa cum trebuie ,merg pe ideea "timpul trece ,leafa merge"sau mai rau ,isi fac doar treburile personale in locul celor pentru care sint platiti. Spun asta pentru ca oricit de primar al dracului ai fii ,cind nu ai cu cine sa faci treaba ,nu poti face si gata
 
 
#9 avocatul 09-01-2010 20:33
damburile trebuiau puse pe DN1 si DN7 ca poate nu mai erau atatea accidente si oameni morti.......cat despre multumiri eu inca astept ....nu au trecut 4 ani ca sa imi dau cu parerea......problema mea este ca am masina in service si nu am bani sa o scot ...da....din cauza DAMBURILOR ca daca mergi cu 50 km / h nu o sa mai ai articulatie la masina....ca doar sunt semnalizate cu 50 m inainte asa cum scrie la lege.....
APROPO DACA PUN O CRUCE IN INTERSECTIE LA SABARENI IN LOC DE SENS GIRATORIU ...MA AJUTATI...?
 
 
#10 Eugen 09-01-2010 20:47
S-au ridicat maxim trei probleme la acest articol! Ma indoiesc de buna credinta a unora si de neapartenenta lor pe undeva, dar totusi vreau sa-mi racesc gura pentru bufteni adevarati.
1. Soseaua Bucuresti-Targoviste se afla in administratea Ministerului Transportului pentru ca este drum natioanal (DN1A). Toti dam cu masinile in ele si nimanui nu-i plac.
2. Sos. Viilor se afla in administrarea Consiliului Judetean Ilfov. Au fost efectuate lucrari de canalizare pe aceasta iar cand a venit si timpul asfaltarii ei si refacerea trotuarelor firma care a castigat licitatia a fost contestata. Ca la romani!
3. Str. Parului, Closca etc, in fine aproape tot cartierul Flamanzeni a fost racordat la apa potabila in aceasta vara. Tot in aceasta vara ele au fost putin "coafate" prin introducerea grederelor. Lucrarile de asfaltare sunt deocamdata oprite in speranta ca se va gasi o solutie cu privire la canalizare care este ramasa in poarta Palatului Stirbey. Va reamintesc Cartierul Flamanzeni nu are canalizare!
Solutiile la ora la care discut cu voi sunt doua dar deocamdata problema majora sunt banii pentru trecerea de la ponton (Biserica).
4. Damburile care, DA, in unanimitate sunt o mare prostie au fost o solutie de compromis pentru stoparea terebilistilor bufteni. Initial ele au fost gandite/dimensionate la fel ca cele existente deja diferind doar materialul (bitum). Proasta calificare a personalului ADPP Buftea a dus la aparitia monstruozitatilor alea pe sosele!

PS: Ma indoiesc de buna credinta a celor care au postat mai sus (nu toti) pentru ca nimeni nu aminteste de lucrurile care s-au intamplat.
Lucrarile de la blocurile vechi.
Lucrarile din Otetarie
Lucrarile de asfaltare M-sal Antonescu, Luceafarul, Oltului
Lucrarile de la vilele din centru
Str. Santierului
Lucrarile de introducere apa in Flamanzeni
Lucrarile de pietruire a strazilor din Flamanzeni
Parcul de la Blocul 28
Contractul cu FRF care va aduce zeci de locuri de munca si faima orasului.
Plus Market
Str. din spate de la Danirom
Proiectul Putul Oii
S.a.m.d
Toate lucrurile astea s-au realizat in cel mai greu an de criza, in care tot mai multi cetateni raman fara locuri de munca, fabricile isi inchid portile (Ex: IKK Buftea), Guvernul taie fonduri si le aloca la turism si tineret.
Astia sunt oamenii, asta este viata!
 
 
#11 Buftean 09-01-2010 21:01
Citez pe Eugen:
Plus Market
Str. din spate de la Danirom
Astia sunt oamenii, asta este viata!


Ce a facut primaria pt a se deschide iun magazin Plus?

Ce spun sutele de locuitori care asteapta sa li se asfalteze strada cand afla ca a fost asfaltata o alee catre niste blocuri nepopulate ale unei firme?
 
 
#12 Vasile 09-01-2010 21:05
imi pare tare sa vad de faptul ca se pune la indoiala buna credinta a cetatenilor platitori de taxe ai orasului buftea ....sincer imi este scirba
 
 
#13 nicu 09-01-2010 21:12
Eugen, documenteaza-te inainte sa vorbesti pentru ca aberezi. Strada Parului nu a fost racordata de primarie la apa potabila!!!nici in vara asta , nici mai demult (repet , de catre primarie).Primaria nu a facut nimic in acest sens.iar ceea ce a facut in anul trecut pe aceste strazi e un mare RAHAT, drept dovada acum nu se poate merge pe jos pe aceste strazi...->deci inca o dovada de proasta gestionare a banilor a primarului(bani aruncati pe fereastra).
 
 
#14 Vasile 09-01-2010 21:28
Strada parului a fost racordata la apa curenta prin 2002 sau 2003 si nu de primarie,iar pietruirea de vara trecuta s-a facut cu piatra amestecata cu pamint. Cit despre solutia de compromis cu dimburile..Eugen... ma faci sa rid.AVEM POLITIE RUTIERA ,AVEM POLITIE COMUNITARA ......SA-SI FACA DATORIA IN STRADA ,NU IN BIROU SAU LA PADURE CU NU STIU CE PIPITE CA DE AIA SINT PLATITI. Dar cum sa opreasca domnul agent rutier odrasla nu stiu carui mare patron ,om de afaceri sau mare smecher din buftea?NU SE POATE DOM'LE ASA CEVA(parca Moromete a spus asta) Domnul agent sta la pinda la conservea veche sa vada dacia 1310 cind ia curba pe doua roti
 
 
#15 gica 09-01-2010 21:41
Pe afara nu sta politia la panda pe stradute sa prinda pe vitezomanul Gica :whistle: Afara s-au gandit lucrurile pragmatic, de ce sa angajezi oameni ca sa ii tii la panda, nu mai bine pui limitatoare de viteza si e de ajuns ? Alea nu cer de mancare, le mai inlocuiesti cand se uzeaza si gata.
Dar e adevarat ca pe la ei limitatoarele nu iti strica masina daca esti cumva neatent si nu le-ai vazut :s Si sunt si semnalizate cu indicatoare.

O alta masura de limitare a vitezei mai era si cu niste ronduri de spatii verzi, bine semnalizate si,in mod incredibil, puse fix pe sosea :shock: Un rond ocupa un sens intreg. Trebuia sa treci pe sensul celalalt si acolo dadeai de celalalt rond de ocolit, care era pus pentru cei ce vin din fata... Poate vi s-ar parea enervant, dar era clar eficient. Si nu cerea de mancare :-)
 
 
#16 Vasile 09-01-2010 21:52
vitezei mai era si cu niste ronduri de spatii verzi, bine semnalizate si,in mod
incredibil, puse fix pe sosea Un rond ocupa un sens intreg. Trebuia sa
treci pe sensul celalalt si acolo dadeai de celalalt rond de ocolit, care era
pus pentru cei ce vin din fata... Poate vi s-ar parea enervant, dar era clar
eficient. Si nu cerea de mancare

S-au de ce nu ,Gica ,mai bine niste gropi de 2 metri si o lege sa purtam obligatoriu pe masini punti de trecere ,ca-n armata
 
 
#17 gica 09-01-2010 22:38
In lumea civilizata operatorii umani sunt din ce in ce mai putin folositi sa faca munca din asta, de 2 parale. Cati agenti ar trebui sa stea cu masini si radare pe stradutele din Buftea ca sa faca treaba "politistilor culcati" ? :idea:
Stiu ca soferilor nu le plac obstacolele menite sa reduca viteza, dar ele sunt un lucru normal si necesar pentru protectia unor vieti. Si afara sunt impatimiti ai vitezei, dar aia inteleg rostul acestor masuri ! Sper sa ajungem si noi la mintea lor, mai curand daca se poate.
 
 
#18 cocosila 09-01-2010 22:43
Citez pe Eugen:
4. Damburile care, DA, in unanimitate sunt o mare prostie au fost o solutie de compromis pentru stoparea terebilistilor bufteni. Initial ele au fost gandite/dimensionate la fel ca cele existente deja diferind doar materialul (bitum). Proasta calificare a personalului ADPP Buftea a dus la aparitia monstruozitatilor alea pe sosele!



Astia sunt oamenii, asta este viata!


Esti matale sigur ca ADPP-ul a pus/montat/turnat damburile astea? Zic sa te mai documentezi ;-).
 
 
#19 Vasile 10-01-2010 00:08
Si apropo de canalizarea din flaminzeni...inteleg nu sint bani pt trecerea de la biserica ,la deversor, sau poate ca momentan nu exista solutia tehnica,dar o mare parte din lucrare se putea incepe si termina intr-o anumita proportie,si se puteau incepe fara probleme alte

lucrari(de bordurare santuri de apa , trotuare, chiar asfaltare) Cit priveste afirmatia de\" indoiala privind neapartenenta lor pe undeva\" te anunt cit se poate de clar ca nu ma intereseaza politica si consider ca un primar nu ar trebui ales pe considerente politice ci pe baza calitatilor de bun gospodar si administrator
 
 
#20 anonim 10-01-2010 01:16
Nu spun ca domnul primar nu a facut lucruri bune pana acum dar cred ca cel mai prioritar lucru acum este asptuarea gropilor din fata biseicii de la Flamanzeni.Si nu facuta ca pana acum de mantuiala astupate gropitele si gata,trebuie facut toata cap coada fara plombe ca poate asa o sa fie mai rezistenta.Daca locuiesti in Flamanzeni si esti nevoi sa faci zilnic traseul Flamanzeni -Centru in cel mai scurt timp iti distrugi masina definitiv si nu cred ca domnului primar i-ar conveni sa treaca zilnic prin acele gropi care pe zi ce trece se inmultesc.
 
 
#21 Eugen 10-01-2010 03:36
Citez pe Vasile:
imi pare tare sa vad de faptul ca se pune la indoiala buna credinta a cetatenilor platitori de taxe ai orasului buftea ....sincer imi este scirba


Te-ai simtit? Nu trebuia sa incerci sa gasesti scuze!
Revin! Nimeni nu aminteste de lucrurile care s-au intamplat dar ar rupe jugulara primarului sa-i bea sangele!

PS: Nu am niciun calendar al efectuarii lucrarilor in Buftea. Am vorbit la modul general de Flamanzeni dar se pare ca esti canalzat pe treaba ta!
 
 
#22 Eugen 10-01-2010 03:39
Citez pe cocosila:
Citez pe Eugen:
4. Damburile care, DA, in unanimitate sunt o mare prostie au fost o solutie de compromis pentru stoparea terebilistilor bufteni. Initial ele au fost gandite/dimensionate la fel ca cele existente deja diferind doar materialul (bitum). Proasta calificare a personalului ADPP Buftea a dus la aparitia monstruozitatilor alea pe sosele!



Astia sunt oamenii, asta este viata!


Esti matale sigur ca ADPP-ul a pus/montat/turnat damburile astea? Zic sa te mai documentezi ;-).


Nu sunt sigur de cei care au montat/tunat monstruozitatile alea. Sunt sigur insa ca nu primarul sau viceprimarul le-a turnat! Mai sunt sigur ca primarul chiar nu este multumit de cat de mari si dese sunt!
 
 
#23 avocatul 10-01-2010 10:12
si cine plateste daunele provocate de damburi? primaria? adica tot noi
atunci faceti un bine si scoatetila cat mai repede
 
 
#24 Vasile 10-01-2010 11:34
Citez pe Eugen:
Citez pe Vasile:
imi pare tare sa vad de faptul ca se pune la indoiala buna credinta a cetatenilor platitori de taxe ai orasului buftea ....sincer imi este scirba


Te-ai simtit? Nu trebuia sa incerci sa gasesti scuze!
Revin! Nimeni nu aminteste de lucrurile care s-au intamplat dar ar rupe jugulara primarului sa-i bea sangele!

PS: Nu am niciun calendar al efectuarii lucrarilor in Buftea. Am vorbit la modul general de Flamanzeni dar se pare ca esti canalzat pe treaba ta!


Esti tare domnule .....si nu incerc sa gasesc scuze ... ma deranjeaza ca toti care ajung in primarie se cred buricul pamintului ca sa nu mai vorbim de pupat in cur pe altii mai mari.
 
 
#25 Vasile 10-01-2010 11:53
PS: Nu am niciun calendar al efectuarii lucrarilor in Buftea. Am vorbit la modul general de Flamanzeni dar se pare ca esti canalzat pe treaba

ta!
Cind primarul era in campanie electorala ,unii dintre sustinatori se cam bateau cu pumnul in piept ca o sa faca si o sa dreaga ( canalizare ,asfalt , etc ). Bineinteles ca a fost numai demagogie si imbrobodeala pt prostime. Foarte probabil ca te aflai si domnia ta printre aia. Si inca ceva ....cind vorbesti la modul general despre Flaminzeni...asu*meu* meritul la ce ati facut voi de cind adminisrati buftea nu la ceeace au facut locuitorii cu banii lor...si inca ceva ....cind eu votam pt prima data primarul in Buftea este posibil ca domnia ta sa nu fi fost nascut
 
 
#26 Buftean 10-01-2010 14:27
Vezi ca mai e un \"Buftean\" pe aici!
 
 
#27 Anonim 10-01-2010 14:28
Cind o sa se faca ceva si pentru BLOCURILE de la Buciumeni ?
 
 
#28 Expresul de Buftea 10-01-2010 14:50
Desi nu am vrut sa ma bag in discutie, ca sa nu se interpreteze... nu pot sa nu remarc ca aveti idei putine si fixe. Gropile de la Biserica, politistii culcati si mare problema a orasului.... importanta strada a Parului. Ma, nene... s-au terminat problemele in Buftea si asfaltam strada Parului?

Normal ca dupa aia apareau voci care il acuzau pe primar ca a asfaltat-o pentru nenea ala militean care are pensiunea aia de pe acea strada.

Mai variati... mai atacati si altele, nu numai ce va doare pe voi cand iesiti din curte. Eu stau in centru, pe o alee imputita, cu parcare in noroi, boschetareala, mirosuri, caini morti si vii, rahati de caini, copii betivi si galagiosi... si nu ma dau de ceasul mortii. Cum ar fi sa ne intereseze doar ce avem noi in fata curtii?

Si imi palce cand il prindeti pe Eugen... va face o mare placere sa i-o bagati pe aia cu "documenteaza-te" sau cu "pupatul in cur". Pai omul asta stie mai multe despre oras decat o sa stim noi toti impreuna vreodata si nu tine pentru el... ne zice si noua, ca sa il acuzam de pupat in cur. Ce vreti acum, sa-l injure si el pe Stoica? Nu e normal sa aiba si primarul o echipa?
 
 
#29 nicu 10-01-2010 15:39
...si tu ai o idee fixa...doar una, si este aceeasi cu cea a lui eugen...mi-e rusine ca stau in orasul asta cu voi ... se vede ca nu ati iesit din buftea de cand v-ati nascut si va complaceti in petreceri cu mici si bere la calul balan ...sa va cante gutza pana va innecati ca distrusii in propria voma la carciuma de la colt de strada...astia sunteti .....un oras plin de cocalari si manelari condusi de unul asemenea voua...asta afost ultima mea interventie atat la comentarii cat si ultima accesare a site-ului de 2 lei, in care in loc sa ascultati problemele oamenilor laudati "realizarile" mai marilor nostri conducatori.sunteti oameni de nimic, oameni fara COA*E, pupincuristi, lasi, fraieriti de altii, incapabili de a va spune propria parere, ci numai ce vi se dicteaza. Va urez sa fiti ca si pana acum, pentru ca va meritati soarta!
 
 
#30 Expresul de Buftea 10-01-2010 15:41
Te-am pupat...
 
 
#31 LaOrigini 10-01-2010 16:15
Orice ar face acest zis primar, pana nu scoate idioteniile alea de damburi o sa ramana nimik mai mult decat "Omul cu damburi pe creier"
 
 
#32 Vasile 10-01-2010 18:32
EXPRESULE SCUZA-MA , MI SE PARE MIE SAU TI CU URSU?
 
 
#33 Vasile 10-01-2010 18:32
Si ce aveti voi ma rog cu strada Parului? Ce ma intereseaza pe mine ca si-a facut un militian hotel acolo?sa-si faca...pe mine ma deranjeaza ca vine un eugen si spune ca primaria a legat strada asta la apa curenta in vara trecuta....ii spun si eu ca si nicu sa se mai documenteze.PRIMARIA NU AFACUT NIMIC NICI PT APA NICI PT GAZUL DE PE STRADA ASTA.... DAR AM IMPRESIA ,EXPRESULE , CA LE CAM TI PARTEA
 
 
#34 Eugen 10-01-2010 20:25
Citez pe Vasile:
PS: Nu am niciun calendar al efectuarii lucrarilor in Buftea. Am vorbit la modul general de Flamanzeni dar se pare ca esti canalzat pe treaba

ta!

Cind primarul era in campanie electorala ,unii dintre sustinatori se cam bateau cu pumnul in piept ca o sa faca si o sa dreaga ( canalizare ,asfalt , etc ). Bineinteles ca a fost numai demagogie si imbrobodeala pt prostime. Foarte probabil ca te aflai si domnia ta printre aia. Si inca ceva ....cind vorbesti la modul general despre Flaminzeni...asu*meu* meritul la ce ati facut voi de cind adminisrati buftea nu la ceeace au facut locuitorii cu banii lor...si inca ceva ....cind eu votam pt prima data primarul in Buftea este posibil ca domnia ta sa nu fi fost nascut


Ma bucur enorm sa aflu ca persoane mai in varsta se alatura initiatiei Expresuldebuftea dar gresesti enorm daca cataloghezi un primar doar din prisma strazi pe care locuiesti si a unor damburi.
Pe strada Parului nu s-a facut nimic niciodata pana acu cateva luni.
In vara asta au intrat utilajele si au aranjat-o sub mandatul primarului pe care-l porcaiesti ca la usa cortului, dar lucrurile astea nu se vad! Ca dupa dezghet s-a mociorlit asta nu-i vina nimanui.
Str. Independentei care reprezinta magistrala care leaga toate stradutele alea inclusiv Parului a fost si ea asfaltata pe baza unui proiect realizat de primarul pe care il porcaiesti, aprobat de Guvern si realizat de o firma contractata prin licitatie publica de CJ. Banuiesc ca nici asta nu ai remarcat si nu ai fugit niciodata pe Putul Oii prin Chitila spre Bucuresti.


Gresesti! Si nu poti cere unui om, venit nici de 2 ani la primarie sa faca ce nu s-a facut niciodata!

PS: Iti respect varsta dar ai inceput sa arunci niste gogosi care nu iti fac deloc onoare si care chiar nu par a fi facute de un om intelept si trecut prin viata. Nu vreau sa mai continui discutia cu tine pentru ca se vede ca ai ceva personal atat cu Ion Stoica cat si cu echipa sa inclusiv cu mine!
Mai pe intelesul tuturor, comentariile taleimi suna a: cutite-topoare-sabii-amenintari-lista cu semnaturi-referendum-mafia
 
 
#35 Costy 10-01-2010 21:45
"au intrat utilajele si au aranjat-o sub mandatul primarului pe care-l
porcaiesti ca la usa cortului, dar lucrurile astea nu se vad! Ca
dupa dezghet s-a mociorlit asta nu-i vina nimanui."



Pai cum au aranjato daca strada poate sa poarte numele de mocirla?
 
 
#36 Eugen 10-01-2010 22:24
Citez pe Costy:
Pai cum au aranjato daca strada poate sa poarte numele de mocirla?


Faci pe prostu' sau chiar esti?
Daca s-a topit zapada bineinteles ca s-a format noroi, idee este ca nu mai sunt craterele alea de care se plangeau toti! Aoleu!!


asa se scrie corect "aranjat-o" , drept pentru care merg pe a doua varianta in cea ce te priveste!
 
 
#37 Dark Lord 11-01-2010 08:14
Mai Eugen ,omule dupa parerea mea esti un mare handicapat daca iti permiti sa jignesti asa un om care si-a spus o parere .Nu am intervenit pina acum si nu cred ca am sa o mai fac pt ca ma dezgusta astfel de discutii.Inteleg ca tu,Eugen ai o oarecare pozitie in primarie si in echipa primarului.Pai sa sti ca tocmai pozitia asta nu-ti permite sa vorbesti asa cu nimeni.Pozitia ta ar trebui sa fie doar la subiect,oficiala,si mai ales politicoasa.PAREREA MEA !!!!....ADIO...
 
 
#38 bebe 11-01-2010 08:34
Salut!
Dar ce parere aveti de activitatea Viceprimarului Radu Marinescu?
 
 
#39 gogu delagarla 11-01-2010 09:13
[quote name="gica"]Intotdeauna e loc de mai bine, dar si resursele financiare ale primariei sunt limitate. Una peste alta eu apreciez ca una pozitiva activitatea dlui primar actual - chiar se face treaba in oras fata de ce cum era inainte ;-) E de apreciat si faptul ca se mai straduieste sa ia si pulsul comunitatii buftene online. Si e bine ca il avem si pe Eugen, care mai raspunde la unele intrebari puse de cetateni, in masura in care afla si el.

De ce sa nu vedem partea buna a lucrurilor daca exista ? Fiti va rog mai constructivi, e usor si asa de mult in firea romanului sa tot critice, uneori sa si jigneasca. Daca te uiti pe vreun site de turism extern vei vedea ca cele mai dure si negative aprecieri le primesc hotelierii de la romanasii nostri... Pe de alta parte romanii sunt asa de putin renumiti pentru ceva de calitate sau macar curatenie in dreptul lor... :dry:[/quote pupa-l undeva daca iti place de el!
 
 
#40 gica 11-01-2010 09:32
Citez pe Dark Lord:
Mai Eugen ,omule dupa parerea mea esti un mare handicapat daca iti permiti sa jignesti asa un om care si-a spus o parere .Nu am intervenit pina acum si nu cred ca am sa o mai fac pt ca ma dezgusta astfel de discutii.Inteleg ca tu,Eugen ai o oarecare pozitie in primarie si in echipa primarului.Pai sa sti ca tocmai pozitia asta nu-ti permite sa vorbesti asa cu nimeni.Pozitia ta ar trebui sa fie doar la subiect,oficiala,si mai ales politicoasa.PAREREA MEA !!!!....ADIO...


Oameni buni si lorzi intunecati, calmati-va :P Eugen nu e,ste din cate am citit eu pana acum pe aici, in vreo functie oficiala a primariei. E cumva in anturajul primariei si ne mai zice si noua ce mai afla pe acolo ;-) Banuiesc ca nu ati prefera sa nu mai zica nimeni nimic, ca pe vremuri.

Si intr-adevar s-a exprimat urat mai sus, dar nu e usor sa incerci sa raspunzi frumos la o multime de persoane care tot aduc diverse acuzatii pentru ca nu citesc sau nu vor sa stie despre actiuni ale primariei... :s Cine sa ii stie din anonimat, unii poate sunt partizani ai lui X sau Y care vrea sa candideze peste 2 ani, altii doar cetateni, mi-e ca primar mi-ar fi frica sa umblu fara paza printre astfel de cetateni :-) Odata asteptam pe la poarta la stadionul National ca sa intru gratis la un concert - atunci cand voiau cei de la organizarea evenimentului sa dea drumul la porti :P Si multimea care statea fara bilet, ca si mine a inceput sa ii injure, sa ii huiduie - mama voastra de nenorociti, nu ne lasati inauntru, ai dreq.... :D Ce drepturi crede lumea de pe la noi ca are...

Poate ar trebui facut un topic pus la vedere in care sa se poata lista ceea ce spune primaria ca a facut pentru oras in acest mandat. Putine sau nu, dar sa fie acolo la vedere pentru cei ce mai citesc Expresul ;-)
 

Pentru a posta comentarii trebuie să vă autentificați sau să vă creați un cont:

Arhiva